Συχνές ερωτήσεις

Τι γίνεται όταν κάνω κράτηση στην ιστοσελίδα kefaloniataxi.gr;

Οταν ολοκληρώσετε την κράτησή σας στην ιστοσελίδα  kefaloniataxi.gr, οι λεπτομέρειες αποστέλλονται σε εμάς ηλεκτρονικά, και θα κάνουμε τα ανάλογα σχέδια σύμφωνα με την συνημμένη πληροφόρηση κατά την κράτηση. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για λάθη της υπηρεσίας εξαιτίας λανθασμένης πληροφόρησης κατά την κράτηση. Είναι δική σας ευθύνη να ελέγξετε τις λεπτομέρειες της κράτησής σας στο δελτίο σας πριν ταξιδέψετε και να μας πληροφορήσετε όσο το δυνατό συντομότερο αν υπάρχουν λάθη.

Τι γίνεται αν ακυρώσω την κράτηση της μεταφοράς μου με ταξί;

Μπορείτε να ακυρώσετε την κράτησή σας οποιαδήποτε στιγμή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στην ιστοσελίδα  info@kefaloniataxi.gr. Παρακαλούμε σημειώσατε ότι η ζήτηση για ακύρωση της μεταφοράς σας με ταξί θα γίνει αποδεκτή μόνο με ηλεκτρονικό μήνυμα, αν ο κύριος  επιβάτης ζητήσει την ακύρωση.

Τι περιλαμβάνει η τιμή της μεταφορά με ταξί;

Μία απλή τιμή θα περιλαμβάνει ένα απλό ταξίδι για το δρομολόγιο που έχει γίνει κράτηση. Η τιμήμε επιστροφή περιλαμβάνει και την άφιξη και την αναχώρηση για το δρομολόγιο που έχει γίνει κράτηση. Το κόστος για τα ταξί αναφέρεται ανα όχημα. Επιπλέον αποσκευές, αθλητικός εξοπλισμός κλπ. Ίσως επιφέρουν επιπρόσθετο κόστος.

Τα παιδιά υπολογίζονται;

Ολα τα μωρά και τα παιδιά συμπεριλαμβάνονται σε όλα τα οχήματα. Αν το ζητήσετε, μπορούμε να κανονίσουμε να συμπεριλαμβάνονται παιδικά και ανυψωτικά καθίσματα για το ταξίδι σας χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.

Πώς εντοπίζω τον οδηγό ταξί ή το σημείο συνάντησης;

Ο οδηγός ταξί θα σας περιμένει είτε στο χώρο των αφίξεων είτε στην είσοδο του αεροδρομίου με μία κάρτα στην οποία θα αναφέρεται το επίθετό σας. Η επιβεβαίωση της κράτησή σας θα αναφέρει επίσης όλες τις λεπτομέρειες επαφής.

Δεν μπορώ να βρω τον οδηγό ταξί ή το σημείο συνάντησης κατά την άφιξη

Αν κατά την άφιξη δεν μπορείτε να εντοπίσετε τον οδηγό ταξί, πρέπει να επικοινωνήσετε  με εμάς στον αριθμό έκτακτης ανάγκης ο οποίος αναφέρεται στο πάνω μέρος και δεξιά της επιβεβαίωσης της κράτησής σας.

Πώς βρίσκω το ταξί μου;

Συνήθως οι οδηγοί μας θα σας περιμένουν είτε στις αφίξεις είτε στην είσοδο του αεροδρομίου με μία κάρτα η οποία θα αναφέρει το επίθετό σας. Αν δεν μπορείτε να εντοπίσετε τον οδηγό σας παρακαλούμε όπως καλέσετε τον αριθμό έκτακτης ανάγκης ο οποίος αναφέρεται στο πάνω μέρος και δεξιά του αντίγραφου της κράτησής σας. Σιγουρευτείτε ότι έχετε το της κράτησής σας μαζί σας όταν συναντήσετε τον οδηγό σας. Δεν θα είμαστε υπεύθυνοι για μεταφορές που δεν θα πραγματοποιηθούν επειδή δεν θα έχετε το αντίγραφο της κράτησής σας μαζί σας.

Διάρκεια ταξιδιού;

Οι ώρες αναφέρονται στην ιστοσελίδα μας καθώς και η τιμή των κουπονιών τα οποία ισχύουν για ένα ταξίδι τις καθημερινές ημέρες. Αυτές οι ώρες μπορεί να διαφοροποιηθούν σύμφωνα με την ώρα της ημέρας, τα οδικά έργα, το κλείσιμο των τοπικών δρόμων  ή παρακάμψεις, την ένταση κυκλοφορίας, τις τοπικές εορτές, κλπ.

Πόσες αποσκευές μπορώ να πάρω;

Το επιτρεπτό για κάθε άτομο για όλα τα είδη οχημάτων είναι μία βαλίτσα κανονικού μεγέθους (περίπου (Υ)70εκ., (Π)47εκ, (Δ)21εκ) και μία μικρή χειραποσκευή. Αν ταξιδεύετε με επιπλέον αποσκευές όπως μεγάλες βαλίτσες, αναπηρικά καρότσια, παιδικά καρότσια κλπ. είναι αναγκαίο να μας το γνωστοποιήσετε την ώρα της κράτησης εφ’ όσον μπορεί να χρεωθείτε επιπλέον. Σε αντίθετη περίπτωση, ίσως χρειαστεί επιπλέον μεταφορικό μέσο για τις επιπλέον αποσκευές και τοπικά να σας χρεώσουν επιπλέον.

Χρειάζεται να δώσω φιλοδώρημα στον οδηγό ταξί;

Η τιμή που πληρώνετε δεν συμπεριλαμβάνει φιλοδωρήματα. Είναι συνήθης να δίνεται φιλοδώρημα αν αισθάνεστε ότι η υπηρεσία το αξίζει αλλά αυτό εξαρτάται από εσάς.

Ο οδηγός ταξί θα με μεταφέρει προς και θα με παραλάβει από το κατάλυμα μου;

Παρόλο που οι μεταφορές με ταξί είναι μία υπηρεσία πόρτα-πόρτα, σε μερικές περιπτώσεις αυτό μπορεί να μην είναι εφικτό εξαιτίας των τοπικών περιορισμών όπως πεζόδρομοι, κλειστοί δρόμοι κλπ. Όπου εφαρμόζονται αυτοί οι περιορισμοί, οι οδηγοί ταξί θα σας μεταφέρουν και θα σας παραλάβουν από το κοντινότερο προσβάσιμο σημείο. Ο οδηγός του ταξί δεν είναι υπεύθυνος για την μεταφορά των αποσκευών.

Ισχύει η παρακάτω πολιτική ακύρωσης:

Εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αναχώρησης, ισχύει το 100% των τελών ακύρωσης-δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.

15-60 μέρες πριν την ημερομηνία αναχώρησης, θα χρεωθεί το 25% του κόστους κράτησης.

60 μέρες και πριν την αναχώρηση, θα χρεωθεί ένα τέλος 10% του κόστους ανά κράτηση

 

Η ημερομηνία και ώρα της απόδειξης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα καθορίσει όποιες αλλαγές μπορούν να γίνουν στην κράτησή σας.

Αποφάσισα να κλείσω τις διακοπές μου την τελευταία στιγμή και χρειάζομαι μεταφορικό μέσο;

Διαδικτυακές κρατήσεις μπορούν να γίνουν συνήθως 48 ώρες πριν την αναχώρηση. Αν στείλετε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στην διεύθυνση info@kefaloniataxi.gr μπορούμε να ελέγξουμε την διαθεσιμότητα με τους οδηγούς ταξί και να τους ενημερώσουμε εγκαίρως.

Η κράτηση μέσω διαδικτύου είναι ασφαλής;

Ναι,είναι. Παρακαλούμε ελέγξτε την κατάσταση του πιστοποιητικού SSL και την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Ασφάλεια

Όλοι οι οδηγοί ταξί μας είναι ασφαλισμένοι. Παρ’ όλα αυτά, σας συνιστούμε να έχετε μαζί μας ένα έγκυρο ασφαλιστικό συμβόλαιο καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού σας.

Πολιτική σε περίπτωση απρεπούς συμπεριφοράς/υπό επήρεια μέθης/ υβριστική γλώσσα;

Ο οδηγός ταξί έχει το δικαίωμα να αρνηθεί τη μεταφορά οποιουδήποτε ατόμου που θεωρείται ότι βρίσκεται υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών και/ή  η συμπεριφορά/ φρασεολογία του θεωρείται υβριστική και μπορεί να αποτελέσει απειλή ή να προσβάλλει τον οδηγό και τους άλλους επιβάτες ή να προκαλέσει ζημιά στο όχημα. Δεν θα δοθεί καμία επιστροφή χρημάτων για τη μη-παροχή υπηρεσιών εξαιτίας των προαναφερόμενων αιτιών. Για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί στα οχήματα, το άτομο που τη προκάλεσε θα θεωρηθεί υπεύθυνο για όποιες κατηγορίες γίνουν από τη μεριά του οδηγού ταξί.

Ποιά είναι η πολιτική σας σχετικά με το κάπνισμα;

Όλοι οι οδηγοί ταξί εφαρμόζουν μια αντικαπνιστική πολιτική εντός όλων των οχημάτων.

Ποιά είναι η πολιτική σας σχετικά με τα παράπονα;

Εάν αντιμετωπίσετε πρόβλημα με την υπηρεσία ταξί σας, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο που σας έχει δοθεί στο ταξιδιωτικό δελτίο σας και θα προσπαθήσουμε αμέσως να ερευνήσουμε το θέμα με τον οδηγό ταξί εκ μέρους σας και να διευθετήσουμε το θέμα. Πρέπει  να ειδοποιήσετε εμάς ή τον σχετικό παροχέα ταξί εντός 28 ημερών από το ταξίδι επιστροφής σας. Παράπονα που θα ληφθούν μετά από αυτό το χρονικό διάστημα δεν θα γίνουν δεκτά.

Παράπονα που προκύπτουν εξαιτίας της μη εφαρμογής των  Όρων και Προϋποθέσεων μας εκ μέρους σας, όπως να ταξιδέψετε χωρίς το ταξιδιωτικό δελτίο σας, μη- επιβεβαίωση μεταφοράς ταξί και εσφαλμένες πληροφορίες δεν θα ληφθούν υπόψη.

Σε περίπτωση που αδυνατείτε να βρείτε τον οδηγό ταξί σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας στο τηλέφωνο που βρίσκεται στην επιβεβαίωση της κράτησής σας. Παράλειψη αυτού, μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την μη εγκυρότητα  οποιουδήποτε μελλοντικού ισχυρισμού.

Εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε θέμα υπηρεσίας κατά την επιστροφή σας σχετικά με υπηρεσίες που κλείσατε μέσω της ιστοσελίδας  kefaloniataxi.gr, παρακαλούμε να μας τα απευθύνετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην  διεύθυνση info  @ kefaloniataxi.gr. Θα επικοινωνήσουμε με τον παροχέα ταξί και θα επιδιώξουμε να λύσουμε όλα τα θέματα υπηρεσιών εντός 28 ημερών από τη μέρα ειδοποίησης.

Τι γίνεται οταν το αεροπλάνο έχει καθυστέρηση;

Έφοσον το αεροπλάνο έχει καθυστέρηση και ο αριθμός πτήσης που έχετε δηλώση στην κράτηση σας είναι σωστός, ο οδηγός μα θα αναμένει στο αεροδρόμιο μέχρι την άφιξη του αεροπλάνου χωρίς επιπλέον χρέωση.